
RIDER TECHNICZNY
1. Scena i Umiejscowienie:
- Wymiary sceny: minimum 8m szerokości x 6m głębokości.
- Scena musi być stabilna i równej powierzchni, wzmocniona w razie potrzeby, aby uniknąć wibracji.
2. Nagłośnienie:
- Profesjonalny system nagłośnieniowy dostosowany do wielkości miejsca i zdolny do zapewnienia czystego, bez zakłóceń dźwięku we wszystkich zakresach.
- System monitorowania sceny składający się z co najmniej 6 monitorów scenicznych umieszczonych zgodnie z potrzebami zespołu.
Mikrofony:
- 3x mikrofony dla FRONT wokalistów (np. Shure SM58),
- Perkusja: Standardowy set mikrofonów na ZESTAW PERKUSYJNY
(BD,np.AKG D112 . 2x mic typu OH), 1x mikrofon wokalny SM58
- Gitara: 1x mikrofon dla gitary (np. Shure SM57) oraz 1x mikrofon wokalny SM58, 3 dodatkowe wejścia zasilające (listwa)
- Klawisze: 1x Di-box stereo, dwa dodatkowe wejścia zasilające (listwa)
- Bas: 1x mikrofon wokalny SM58 ,1x Di-box, dwa dodatkowe wejścia zasilające
- Statywy mikrofonowe dla wszystkich mikrofonów.
3. Oświetlenie:
- Profesjonalny system oświetleniowy dostosowany do wielkości sceny, umożliwiający dynamiczne zmiany i efekty świetlne synchronizowane z muzyką.
- Front light, back light, i różnorodne efekty (np. stroboskopy, ruchome głowy).
4. Backline:
- Perkusja: kompletny zestaw perkusyjny z talerzami i hardware'm.
- Gitara: wzmacniacz gitary (np. Fender Twin Reverb, Fender Hot Rod 3 lub Marshall JCM 800)*
- Klawisze: dostęp do stabilnego stanowiska dla klawiszy
- Bas: wzmacniacz basowy (np. Hartke HD508)* + głośnik (AGUILAR lub DAVID EDEN)
- Stojaki na instrumenty dla gitary i basu, statywy mikrofonowe
5. Przebieralnia/garderoba:
- Dostęp do zamkniętej, ogrzewanej przebieralni z dostępem do toalet.
- Lustra, wieszaki na ubrania
6. Catering:
- Dostęp do świeżej wody, kawy, herbaty i napojów bezalkoholowych przez cały czas trwania pobytu na miejscu.
7. Dostęp i Parkowanie:
- Zarezerwowane miejsca parkingowe dla transportu zespołu w bezpośredniej bliskości miejsca wydarzenia.
- Ewentualna Pomoc w rozładunku i załadunku sprzętu.